Post by unloiredttati on Feb 18, 2022 21:24:47 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator perler ▞▞▞
▞▞▞ Shadow Fight Arena – Ninja PvP 2022 version ▞▞▞
De fleste gangene spillene er med bots, slutt å kalle det en online flerspiller. De burde lære av Boxing Star.
Hadde liksom håpet det var mer som SF3, hvor du kunne lage din egen karakter, men nå også ha ditt eget lag med jagerfly. Dermed hadde så mye potensiale til å avvike fra mobilspilltropene, men til syvende og sist er det bare enda en kopi av en klone, og pay2win/pay2play mobil-trope-spesifikasjonene... hjelper ikke noe. kom igjen folkens, det er 2021, ikke 2009. Det er så mye mer vi kan gjøre med mobilspill nå, selv på stramme budsjetter. Gjør bedre
Det fortsetter å si at serverne er nede for og og denne. Jeg har spilt spillene før da gikk for å logge inn og ingen servertilkobling.
Hver gang jeg prøver å starte kampen, lastes spillet. De det er gjort, spillet fryser.. har en s21 ultra
Spillet er fint og jeg elsker å spille dette spillet jeg spiller dette fra den dagen da det ble lansert, men etter oppdatering av dette spillet krasjer spillet for mye betyr at spillets navn Shadow fight arena dukker opp, så krasjer det og skjermen går tilbake til startskjermen vær så snill, gjør noe med dette så fort som mulig!!! Det er en vennlig forespørsel til utviklerne!
Det bør være en respektfull bue eller honnør som en handling eller følelse, kanskje til og med en seier. (Jeg liker å vise sportsånd, og også hvis motstanderen var vanskelig å slå, vil jeg gjerne vise respekt)
Spillet fungerte bra, men for flere måneder siden var det problemer med den nordamerikanske servertilkoblingen. Og jeg kan fortsatt ikke spille spillet eller til og med komme til lasteskjermen fordi den konstant sier ingen nettverkstilkobling, vennligst prøv igjen senere ... Selv om jeg har perfekt signal LTE eller wifi, vil det fortsatt ikke la meg komme forbi startskjermen for innlasting. fikse dette problemet
Spillet kan ikke kjøres på full internett og kobler til, så ille
Grafikk gjør dette spillet, men hacking, roboter og feil/svake forbindelser ødelegger virkelig dette spillet.
Dette pleide å være et flott spill inntil nylig det beveger seg mot inntektsgenerering og det ble lønn for å vinne spill. Nivå 13-spillere er alle abonnementsmennesker og andre spillere er ingen match for dem. Også helteoppgraderingskostnadene økte 3 ganger og 4 ganger. På tide å forlate arenaen.
Det beste spillet var noensinne før oppdateringen. Det er et skuffet trofématchingssystem, ikke en gang en enkelt seier fikk 5 trofeer enn høy rangert seier. Sånt ekkelt.. Om vintermaraton, fikk ikke billetter match etter bruk det. Ikke tilgjengelig for å få billetter fra oppdragene. Vær så snill å fikse dette problemet.. det er så irriterende å spille igjen. Høy myntoppdatering, mismatch av trofeer, engangsbelønning, oppdrag tilgjengelig for maraton osv.
Spillet i seg selv er morsomt, men mekanikken i spillet åpner for at enken kan bli spammet låst i tillegg til å bli paret opp til motstanderen flere ganger, og videre. Hvis du spiller rangert kan du få match opp til samme person som spam låser deg mot veggen og alt du kan gjøre er å falle på vurdering. Jeg anbefaler på det sterkeste å ikke kjøpe dette spillet
Shadow Fight Arena Nhập vai tqrm
Måtte slette. Pengegrep. Alt som gjør spillet verdt å spille koster ekte penger. Dette er etter en forpliktelse på $9,99.
Spillet er bra, men matchmaking er urettferdig du matches med nivå 13-spillere. Trofésystemet er også urettferdig. Jeg mister 50 trofeer og får 5, dette har ødelagt opplevelsen av spillet. Bortsett fra dette problemet er spillet ekstremt bra, oppdateringen var verdt ventetiden, bare fiks matchmaking- og trofésystemet, det vil definitivt gjøre dette til det beste spillet noensinne
God grafikk, bra spill.. Shadow fight er alltid et morsomt spill, men dette er dårlig sammenlignet med det andre. Ingenting er galt med å ha en arenastemning, men når det er det samme Om og om igjen blir det kjedelig.. Jeg har nivå 4-karakterer rett og jeg kjemper fortsatt mot de samme 3 eller 4 karakterene om og om igjen og om igjen.. Jeg Jeg skal gå tilbake til de gamle skyggekampene 1 og 2
Et av mine favorittspill. Men etter oppdatering.Jeg kan ikke oppdatere heltene mine.fordi oppdateringskostnadene er for høye og når jeg begynner å spille 3 mot 3 mesteparten av tiden.Jeg spiller med bobiler.det er for irriterende for meg.og før oppdateringen er trofénivået mitt 7000 .men etter at jeg bare tapte et enkelt spill med internettforbindelse plutselig -40, spiller jeg igjen og vinner en spiller. etter at jeg får bare 2 trofeer. hva jeg kan gjøre. og jeg spiller dette spillet i de siste 8 månedene og mine maksimale helter nivå er 10. men jeg kan ikke låse opp monkeyKing hva er problemet.
Spillet er bra og spillopplevelsen er også bra, men trofésystemet du har er det verste når jeg beseirer motstandere 3 helter med min ene helt gir det bare 5 troféer, og når jeg tapte i siste helt og siste sekund trekkes mine 50 trofeer fra etter det spurte jeg om hjelp og det forklarte det samme. Hvis nivået mer enn motstanderen beseirer deg, utdeler du flere troféer på samme måte. Hvis en lavere motstander du beseirer betyr at du bare får 5 troféer, så det gjør meg så frustrerende når jeg spiller
Det er et veldig bra spill. Du kan spille med venner og andre mennesker på nettet. Det er ingen annonser, så det er veldig morsomt for en lengre periode med spill. Men det er også ulemper med det. Den er veldig laggy og den feiler hele tiden. Spillet må gjennom en rekke timeouts og pauser for å fullføre kampen. Dessuten er køtiden for matchmaking veldig lang. Det avhenger av Internett og plassering, men det tar vanligvis rundt 2 til 4 minutter å komme i en rangert kamp.
Jeg elsker virkelig dette spillet, men køtiden er poenget med å få favorittkarakterene dine til over 100 og så ikke stå i kø med noen i det hele tatt, gjennomsnittlig tid er 11 minutter, og jeg venter ikke så lenge på en karakter som bare er 100 ; også FOR MANGE BOTER jeg er ikke dum dette er roboter i hvert 4. spill, bare 1 av dem vil være en ekte spiller som spiller mot bots hele tiden er kjedelig. vennligst fiks disse hovedproblemene 1:køtid 2:for mange roboter i rangering og takk.
Dette hadde vært fem stjerner for meg hvis ikke for det faktum at spillet krasjer altfor mye midt i kampen. Det er ingen vits i å gjøre disse begivenhetsforsøkene hvis jeg bare skal krasje midt i kampen og få tildelt tap hver gang. Det er ikke så ille at kampen min stopper når jeg kjemper mot en robot, siden jeg ikke vil miste vurderingen. Men når jeg kjemper mot en spiller og spillet mitt krasjer, ville det være tapet mitt selv om jeg vant. Løs dette problemet først før du legger til noe annet fordi de ville være meningsløse.
Shadow Fight Arena – Ninja PvP பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் mkj
Jeg er skuffet over denne nye oppdateringen. For det er vanskelig å oppdatere helter. Hvis du spiller dette spillet i 100 år kan du bare oppdatere noen få helter fordi denne oppdateringen ikke kunne gi deg flere priser eller penger fordi bare du får dette etter å ha beseiret spillere på høyere nivå, og dette er ikke mulig. Så ikke last ned dette spillet sløsing med tid og alt. Dette er et f@@king-spill for å få spilleren til å fortsette med dette spillet alltid. Vennligst avinstaller dette spillet. De har gitt f@@king-oppdateringer nå.
Dette spillet hadde potensialet til å bli et fantastisk spill, men utviklerne ødela det. Tilkoblingstap er altfor vanlig, det skjer minst 1 av 5 spill. Og et annet problem er selve kampen, den er veldig dårlig laget. Du kan vinne hver kamp hvis du bare står stille og venter på at de kommer nærme og deretter snur dem. Det er ingen grunn til å kaste et skikkelig angrep på grunn av flip-mekanikeren. Generelt veldig dårlig improvisert
Jeg prøvde å spille rangert eller urangert kamp, begge startet ikke og sa prøv å spille med AI som er så skuffende at redaktører må gjøre noe
Dette spillet er bra, og det er et spill av høy kvalitet, men i India bruker jeg høyhastighetsnettverk, så også i kamper, får jeg teknisk nederlag, vær så snill å forbedre det en stjerne for denne tingen, fordi dette ødelegger moroa med spillet ditt når motstanderen min taper få teknisk nederlag og miste 30 trofeer seriøst
Like mye som dette spillet er fantastisk, med svært få feil under spillingen. Den siste oppdateringen har virkelig lagt til mange unødvendige rangeringssystemer, tokens og en hel masse uønskede endringer, det fortsetter å bli mer og mer kronglete... Dette spillet var morsomt da tingene var litt enkle, nå føles det bare liker så mye som du går frem er det ikke mye, hva er ordet, fremgang. Men fortsatt bra spill, har fulgt denne serien siden shadow fight 2
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Strategia fvyg
Veldig bra spilling, jeg liker det, grafikken er 👌 og kontrollene er enkle, men det eneste jeg vil se er flere helter, det er gøy, men jeg vil ha flere kule helter.
Etter å ha spilt en stund kan jeg si at dette spillet ikke har skuffet meg. Selv om jeg hater at det føles som om du må betale for å få de gode tingene, kan jeg overse det fordi det fortsatt er et genuint morsomt spill. Også den fornyelsen av Ironclads trekk var en fin detalj. Håper du vurderer det for noen av de andre karakterene med subpar bevegelser.
Det er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Jeg vil spille historie som shadow fight 2. Men dette spillet er superkult.
Vil ikke la meg koble til Google Play-butikken min slik at jeg kan få tilbake den gamle kontoen min. Jeg legger penger og mye tid på den kontoen.
Vanligvis om kamp pass nesten rundt 36. bryst Vi pleide å få en ny spiller, men denne gangen i desember hadde det ikke skjedd. Håper at det vil skje i 2022. Og bonusbelønningen bør økes fra 180 til minst 500 hver gang.
Spillet er flott. Nylig hendelse er også interessant. Jeg har kuttet en stjerne fordi det oppsto et nytt problem etter den nylige oppdateringen. Jeg gir ikke Arena-belønninger. Jeg setter hake på den uten egentlig å gi den. Jeg må oppdatere spillet for å få belønningene mine. Vennligst løs problemet. Så øker jeg den til 5 stjerner.
Etter den nye oppdateringen har jeg ikke klart å åpne spillet. Jeg får feilmelding som {Noe gikk galt, prøv igjen senere} hva kan jeg gjøre for å fikse det?
Spillet ble bedre på dette tidspunktet, og spillet ble mer f2p-vennlig, men karakterfremdriftssystemet er vanskelig for folk som ikke spiller mye, og det fraråder hvordan jeg har åpnet for mange kister, og jeg vil like hvis de gamle skårene for kortsystemet kom tilbake fordi det var veldig bra og min mening om kamppasset er veldig bra, men jeg skulle gjerne hatt at du kunne kjøpe karakterskinn som ikke er sesongbaserte av edelstener i butikken, det vil gjøre opplevelsen mye morsommere
Shadow Fight Arena – Ninja PvP Рольові mehy
Jeg elsker dette spillet, men jeg har et stort problem I området jeg bor i er 3g-nettverket mye bedre enn 4g-nettverket, men spillet fungerer bare på 4g-nettverket. Mitt områdes 4g-nettverk er mye tregt at det tar omtrent 2-3 minutter å koble til spillet. Vennligst la spillet kjempe med 3g-nettverk.